Otsikko
Pienille lapsille on kuvakirjoja, joissa on vain esim. nallen kuva ja alla lukee nalle. Onko englanniksi tällaisia kirjoja? Nelivuotias lapsenlapseni haluaisi…

Kysytty

Pienille lapsille on kuvakirjoja, joissa on vain esim. nallen kuva ja alla lukee nalle. Onko englanniksi tällaisia kirjoja?
Nelivuotias lapsenlapseni haluaisi opetella englanniksi sanoja, koska hänen kumminsa (suomenkielinen kuitenkin) asuu Irlannissa.
Niissä joita olen itse löytänyt kirjastosta ja kirjakaupoista ovat ulkoasuiltaan sekavia, koska sivulla on yleensä tosi paljon kuvia.
Helmet-kirjastot ovat käytössäni samoin kuin Oulun kirjasto.

Vastaus

Vastattu

Hei,

Helmet-Finnasta löytyy useita etsimiäsi kirjoja hakusanalla "kuvasanakirja". Voit rajata hakua vielä valitsemalla vasemmalta valikosta "osasto: Lapset ja nuoret".

Tässä vielä suora linkki:

kuvasanakirja | Hakutulokset | helmet.fi (finna.fi)