Otsikko
Pienenä osasin muutaman säkeen ulkoa "alkuperäisestä" Kymmenen pientä neekeripoikaa -runosta (ei A. Christien versio). Nykyään en muista enää kuin poikien…

Kysytty

Pienenä osasin muutaman säkeen ulkoa "alkuperäisestä" Kymmenen pientä neekeripoikaa -runosta (ei A. Christien versio). Nykyään en muista enää kuin poikien nimet (Pim, Pam ja Pepe, Kui-Kui ja Keke, Jam Jem ja Jimi, Tim-Tim ja Timi). Löytyyköhän mistään runoa kokonaisuudessaan? Netistä hakemalla en ole sitä onnistunut löytämään.

Vastaus

Vastattu

Runo löytyy Tuula Korolaisen ja Riitta Tuluston teoksesta Pieni aarreaitta 3. Wsoy 1993.

Kirja on varattavissa Helmet-verkkokirjastosta.