Pidetäänkö Myyrmäen kirjastossa satutunteja alle kouluikäisille?

Kysytty

Pidetäänkö Myyrmäen kirjastossa satutunteja alle kouluikäisille?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Myyrmäen kirjastossa järjestetään satutunteja sopimuksen mukaan. Soittamalla puh. 839 35558 tai lähettämällä sähköpostia marjo.hanninen@vantaa.fi saat tarkempaa tietoa tämänhetkisestä tilanteesta.