Pidemmänkään googlailun tuloksena en löytänyt vastausta siihen, mitä useiden valo-ohjattujen suojateiden painikkeen rungosta löytyvä kirjainyhdistelmä 'TSOR'…

Kysytty

Hei! Pidemmänkään googlailun tuloksena en löytänyt vastausta siihen, mitä useiden valo-ohjattujen suojateiden painikkeen rungosta löytyvä kirjainyhdistelmä 'TSOR' tarkoittaa. Löytyisikö kirjastonhoitajalta vastaus?

Vastaus

Vastattu

Viestittelin tästä Helsingin liikennevaloja koko työuransa ajan hoitaneen henkilön kanssa ja hän ei muistanut nähneensä tuota tekstiä painonappikoteloissa. Epäili, että kyse voisi olla pienestä laitevalmistajasta ja teksti voisi liittyä laitteen tyyppiin tms. Asiaa voisi ehkä selvittää pitemmälle, jos saisimme tietää jonkin paikan, jossa tälläinen kotelo on tai kuvan tekstistä.