Peltipoliisin hinta? Kauan menee että se maksaa itsensä takaisin? Miksi niitä ei ole enemmän kun ne todistettavasti toimivat? Toiset sanovat ettei kaikkea voi…

Kysytty

Peltipoliisin hinta? Kauan menee että se maksaa itsensä takaisin? Miksi niitä ei ole enemmän kun ne todistettavasti toimivat? Toiset sanovat ettei kaikkea voi valvoa, mutta jos suomalaiset eivät osaa käyttäytyä liikenteessä, niin pakkohan se on. Miksi leikkiä ihmishengillä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olen tiedustellut kysymykseesi apua Liikenneturvan tietopalvelusta. Sieltä kerrottiin, että näitä asioita hoitaa Poliisihallitus, josta kerrottiin, että asiaa hoitava henkilö on paikalla seuraavan kerran 4.11. Nyt kyselin uudelleen asiasta, koska sieltä ei ollut tullut vastausta, mutta henkilö on seuraavan kerran paikalla 11.11. Poliisihallituksen yhteystiedot ovat tässä https://www.poliisi.fi/poliisihallitus/yhteystiedot, sähköposti viestinta.poliisihallitus@poliisi.fi. On varmaan parempi, että otatte suoraan yhteyttä sinne, niin saatte samalla viestinne sanoman oikeaan osoitteeseen perille.