Paljonko suurin piirtein tulisi maksamaan minulle toisen kaupungin kirjaston kokoelmista omaan lähikirjastooni lähetetyn kirjan kustannukset?

Kysytty

Paljonko suurin piirtein tulisi maksamaan minulle toisen kaupungin kirjaston kokoelmista omaan lähikirjastooni lähetetyn kirjan kustannukset?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomesta tai Pohjoismaista tilatun aineiston osalta maksu on 4 euroa.

Kaukopalvelumaksut

Suomesta tai Pohjoismaista tullut kaukolaina maksaa 4 euroa, muualta Euroopasta, esim. Englannista saatu kaukolaina 25 euroa. Kopioiden hinnat vaihtelevat, sillä ne määräytyvät lähettäjäkirjaston hinnaston mukaan.

Lisätietoja voi kysyä kaukopalvelustamme, puh. 09-31085433