Paljonko maksaa Vaasan kaupunginkirjastossa kappaleelta kopio A4 ja A5, entä voiko lähettää faxia mitä maksaa.

Kysytty

Paljonko maksaa Vaasan kaupunginkirjastossa kappaleelta kopio A4 ja A5, entä voiko lähettää faxia mitä maksaa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vaasan kaupunginkirjastossa A4 ja A3 kopion hinta on 0,20 euroa. Kopiokoneet toimivat kopiokorteilla, joista 10 kappaleen kopiokortti maksaa 1,80 euroa, 20 kappaleen kopiokortti 3,60 ja 50 kappaleen kortti 9,00 euroa. Lehtilukusalissa voi lisäksi ottaa yksittäisiä kopioita.

Kirjastosta ei voi lähettää faksia, mutta kirjaston tiloissa olevasta Kansalaisinfosta voi. Hinnat ovat: 1,50 euroa/arkki kotimaassa ja 3,00 euroa/arkki ulkomaille.