Paljonko maksaa kun olen varannut cd levyn mun nimellä ja se on nyt noudettavissa kirjastostani..et paljon pitää maksaa et saan sen haettuu lainaan nyt.

Kysytty

paljonko maksaa kun olen varannut cd levyn mun nimellä ja se on nyt noudettavissa kirjastostani..et paljon pitää maksaa et saan sen haettuu lainaan nyt.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Varausmaksu lainassa olevasta aineistosta on Ratamo-kirjastoissa 0.80€. Paikalla olevasta aineistosta tehdyt hyllyvaraukset ovat maksuttomia. Jos aineistoa varataan toisesta Ratamo-kirjastosta, seutulainojen hinta on 2€.