Otsikko
Palautin kirjan

Kysytty

Hei, palautin kirjan sunnuntai-iltana launen sivukirjaston postilaatikkoon. Postilaatikossa luki että ei palautuksia, mutta mitään palautusluukkua ei kirjastossa näkynyt niin laitoin kirjan postilaatikkoon. Kirjan eräpäivä oli seuraavana päivänä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja on palautunut Launeelle.

Palautukset Launeen kirjastoon on syytä jättää suoraan kirjastoon kirjaston aukioloaikoina.
Postilaatikko on tarkoitettu postille, siihen ei saa jättää palautuksia.

Pääkirjastossa on palautusluukku, johon kirjoja voi palauttaa myös aukioloaikojen ulkopuolella.