Onko mahdollista saada tietoja A. Puškinin suomennosten painosmääristä

Kysytty

Päivää, kirjoitan väitöskirjan A. Puškinin proosateosten uudelleenkäännöksistä. Onko mahdollista saada tietoja A. Puškinin suomennosten painosmääristä:
Dubrovskij (1833)
1895: Aatelisrosvo Dubrovskij. Pori: Satakunnan kirjakauppa; suom. Sassi,
1895: Dubrovski, Lappeenranta: Wirtamo ja Markkula, suom. A.[rvid] J.[ärnefelt],
1911: Dubrovskij. Helsinki: Otava, Otavan 50-pennin kirjasto 20, suom. Toivo T. Kaila, 84 s.
1962: teoksessa Romaanit ja kertomukset. WSOY: Porvoo. suom. Hollo, 91.s.
1971: teoksessa Kapteenin tytär. suom. Terttu Elo. Ex libris: Hki. sarja: Suuret venäläiset kertojat.
Kapteenin tytär (1836)
1876: SKS, suom. Samuli Suomalainen,
1935: Porvoo: WSOY, suom. Siiri Hannikainen,
1946: Helsinki: Kirjakauppa Oma, suom. Juuso Mustonen,
1962: teoksessa Romaanit ja kertomukset. Hki: WSOY. suom. J.A. Hollo.
Patarouva (1934)
1883: teoksessa Margery Beade ja Beden armeliaisuus. Helsinki: K.E. Holm, Sarja Helppohintainen novelli- ja romaani, jakso, suom. M. W- [Martti Alexius Bergh],
1883: teoksessa Lapsi: Häät. K.E. Holm, Helppohintainen novelli- ja romaani, jakso 5, suom. Aatto S.
1962: teoksessa Romaanit ja kertomukset. WSOY, suom. J. A. Hollo
1980: teoksessa Patarouva ja muita kertomuksia. Karisto: Hämeenlinna, suom. P. Alarik Pesonen.
2010: Venäläisiä kertojia, Helsinki: Avain. toim. ja suom. Vappu Orlov
Petrovhich Ivan Belkin vainajan kertomuksia: Laukaus, Lumimyrsky, Ruumisarkun tekijä, Asemanhoitaja, Neiti-talonpoikaistyttö (1930):
1905: Lumituisku. Tampere: Isak Julin. suom. Oskar Helenius,
1908: Laukaus ym. kertomuksia; Hämeenlinna: Arvi A. Karisto, Kirjallisia pikkuhelmiä 1. suom. Juho Ahava
1934: Hautaustoimitsija teoksessa Hyvää yötä: hetki lepoa kunnes nukutte: viidentoista maan kertomuskirjallisuutta 40 kirjailijan edustamana. Hämeenlinna: Karisto. suom. V. Hämeen-Anttila
1962: Edesmenneen Ivan Belkinin kertomukset teoksessa Romaanit ja kertomukset. WSOY. suom. J.A. Hollo.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Painosmääristä ei ole erillistä rekisteriä. Asiaa voi tiedustella suoraan teoksen kustantajalta.

Tekijänoikeuslain mukaan yksittäisen painoksen suuruus saa olla enintään 2000 kappaletta, ellei painosmäärästä ei ole toisin sovittu.