Pääsenkö lukemaan ulkolaisia aikakausilehtiä omalta läppäriltä tai tabetilta?

Kysytty

Hei,
pääsenkö lukemaan ulkolaisia aikakausilehtiä omalta läppäriltä tai tabetilta?

Vastaus

Vastattu

Jos sinulla on Helmet-kirjastokortti ja siihen liittyvä pin-koodi, pääset käyttämään PressReader-palvelua vaikka kotoasi käsin. PressReader tarjoaa luettavaksi ulkomaisia aikaus- ja sanomalehtiä. Linkin PressReaderiin löydät Helmet-sivustolla olevan E-kirjasto -otsikon alta.  Kun kirjaudut palveluun, valitse ensin Library or group ja sen jälkeen Helmet.  Kirjoita kirjastokorttisi numero ja pin-koodi. Pääset lukemaan lehtiä missä tahansa.

Nyt voit halutessasi tehdä itsellesi myös oman käyttäjätilin.

PressReader Helmet-sivulla.  https://www.helmet.fi/fi-FI/PressReaderiin_kirjautumisen_vaihtoehdot(250189)