Pääseekö Pasilan kirjavarastoon selaamaan kirjoja? Etsin tiettyjä runoja ja joudun selaamaan luultavasti ison pinon kirjoja tietyltä kirjailijalta. Pasilan…

Kysytty

Pääseekö Pasilan kirjavarastoon selaamaan kirjoja? Etsin tiettyjä runoja ja joudun selaamaan luultavasti ison pinon kirjoja tietyltä kirjailijalta. Pasilan kirjavarastossa näyttää näitä niteitä olevan.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääseehän sinne. Keskiviikkoiltapäivisin kirjavarastossa on avoimet ovet, ja silloin sinne voi mennä vapaasti ilman erillistä sopimista:
http://www.lib.hel.fi/fi-FI/pasila/helmet_kirjavarasto/

Muina kirjaston aukioloaikoina varastoon kyllä pääsee myös, jos siellä on riittävästi henkilökuntaa paikalla ottamaan vierailijan vastaan. Tällaisista käynneistä on sovittava Pasilan kirjaston henkilökunnan kanssa.