Otsikko
Pääkirjasto on mainostanut tavallisten kasettien sisällön siirtämista CD-levylle. Onnistuuko musiikkikasettienkin siirto ja miten tapahtuu kasetin vaihto, kun…

Kysytty

Pääkirjasto on mainostanut tavallisten kasettien sisällön siirtämista CD-levylle. Onnistuuko musiikkikasettienkin siirto ja miten tapahtuu kasetin vaihto, kun toinen on tallennettu ? Minulla on vanhoja itse nauhoitettuja ja myös ostettuja kasetteja ja niissä rakasta musiikkia, en hakuaisi heittää poiskaan. Kasetteja on varmaan joku 60 kpl ja ainakin niistä 50 haluaisin saada tallennettua.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lahden pääkirjaston toisessa kerroksessa sijaitsevassa editointihuoneessa onnistuu kyllä musiikkikasettien siirto CD-levylle. Henkilökunta opastaa ensimmäisellä kerralla laitteiden käytössä. Lisätiedot ja ajanvaraukset lukusalin neuvonnasta numerosta 044-4163520.