Onko Hauhon kirjastossa mahdollista muutta VHS nauha sähköiseen muotoon. tai muualla hämeenlinnassa?

Kysytty

Moi
Onko Hauhon kirjastossa mahdollista muutta VHS nauha sähköiseen muotoon. tai muualla hämeenlinnassa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hämeenlinnan kaupunginkirjaston kiertävällä digitointilaitteella voi digitoida VHS-nauhoja. Se on käytettävissä Hauhon kirjastossa 19.12.2011- 19.1.2012.

Hämeenlinnan pääkirjastossa on myös käytettävissä editointihuone, sekä erillinen digitointipiste. Niistä lisätietoa löydät kirjaston sivuilta:
http://hameenlinna.verkkokirjasto.fi/web/arena/editointitila