Ovatko Yhdysvaltain ex-presidentit George H. W. Bush ja hänen poikansa George W. Bush käynneet valtiovierailulla Suomessa?

Kysytty

Ovatko Yhdysvaltain ex-presidentit George H. W. Bush ja hänen poikansa George W. Bush käynneet valtiovierailulla Suomessa?

Vastaus

Vastattu

George H.W.Bush on käynyt kolme kertaa Suomessa. Kerran varapresidenttinä, kaksi kertaa presidenttinä.

varapresidentti George H. W. Bush 1. heinäkuuta – 3. heinäkuuta 1983, Naantali

presidentti George H. W. Bush 8. syyskuuta – 9. syyskuuta 1990, Helsinki

presidentti George H. W. Bush 8. heinäkuuta – 10. heinäkuuta 1992, Helsinki

George W. Bush ei ole käynyt Suomessa valtiovierailulla.