Otsikko
Ovatko Karl Mayn kirjoittamat kirjat/teokset suomalaisten keskuudessa suosittuja, eli lainataanko niitä paljon?

Kysytty

Ovatko Karl Mayn kirjoittamat kirjat/teokset suomalaisten keskuudessa suosittuja, eli lainataanko niitä paljon?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Piki-järjestelmässä (22 kuntaa) Karl Mayn kirjoja on lainattu tänä vuonna yhteensä n. 170 kertaa, mikä ei ole hirvittävän paljon. Nimekkeitä on kyllä hyvin kirjastoissa tarjolla eli toistakymmentä, osa kuitenkin varastoituina. Näyttäisi siltä että eniten Mayn teokset tekevät kauppansa Metson aikuistenosaston hyllystä eikä esim. nuortenosastoilta.