Otsikko
Ovatko kaikki leimaamattomat markkamerkit nyt kelvottomia (18.12.2023)? Jonkun tiedon mukaan markkamerkkien siirtymäaika olisi ollut 10-vuotta (2001) eli sen…

Kysytty

Ovatko kaikki leimaamattomat markkamerkit nyt kelvottomia (18.12.2023)?
Jonkun tiedon mukaan markkamerkkien siirtymäaika olisi ollut 10-vuotta (2001) eli sen tiedon mukaan ne olisi tullut käyttää vuoteen 2011-2012?? Onko tämä tieto väärä tai onko siihen tullut korjauksia, kiitos.

Vastaus

Vastattu

Muuta tietoa en löytänyt. Markkamerkit ovat käyneet postin lähetyksessä vuoteen 2011 asti. Postin sivulta en löytänyt mitään tietoa markkamerkkien käyttöarvosta, tuo 2011 oli mainittu sanomalehtien artikkeleissa ja Ylellä. Postin yhteystiedot.

Vanhojen postimerkkien keräilyarvosta voi tiedustella Filatelistiliitolta.