Ovatko kääntäjät Jorma Kapari ja Jaana Kapari keskenään sukua?

Kysytty

Ovatko kääntäjät Jorma Kapari ja Jaana Kapari keskenään sukua?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Viitteitä heidän sukulaisuudestaan ei löytynyt.

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Helsingin Sanomien kulttuuritoimittaja Suvi Aholan mukaan Jorma ja Jaana Kapari ovat isä ja tytär.

Kysymykseen on vastattu Helsingin kaupunginkirjaston kysy.fi-palvelussa.

Jorma taitaa olla Jaana Kapari-Jatan isän Pekka Kaparin pikkuserkku. Samaa sukua, mutta eri haaraa.