Otatteko vastaan käytettyjä kirjoja joita on luettu vaan muutaman kerran ja ovat hyvässä kunnossa? Löytyisi nuorten kirjoja kuten salatut elämät kirjoja.

Kysytty

Otatteko vastaan käytettyjä kirjoja joita on luettu vaan muutaman kerran ja ovat hyvässä kunnossa? Löytyisi nuorten kirjoja kuten salatut elämät kirjoja.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysyin kirjaston lasten- ja nuortenosastolta ja sieltä sanottiin, että Salatut elämät- kirjoja on kirjastossamme riittävästi eli niitä ei tarvita. Jos haluat, voit laittaa listan muista kirjoista lastenosaston johtajan sähköpostiin osoitteeseen minna.rinta-valkama@vaasa.fi.