Ostin Sarpanevan suunnitteleman ISON padan (noin 4 litraa). Padan mukana ei tullut puista kahvaa. Onko siihen alunperin kuulunut puukahva? Kannen keskikahvan…

Kysytty

Ostin Sarpanevan suunnitteleman ISON padan (noin 4 litraa). Padan mukana ei tullut puista kahvaa. Onko siihen alunperin kuulunut puukahva? Kannen keskikahvan muoto ja koko on sama kuin pienessä padassa, jossa kantta nostetaan juuri kahvan reunakololla. Ison padan kädensijojen aukot ovat kuitenkinisommat kuin pikkupadassa. Pikkupadan puinen kahva sopii pienempiin padan kädensijan aukkoihin.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sarpanevan valurautapataa näyttäisi olevan vain 3 litran kokoisena. Siihen irrallinen puukahva kuuluu. http://www.iittalahomeshopping.com/iittala.axl/?ObjectPath=/Shops/iitta… .
Iittalan tuotteita koskeviin kysymyksiin saa parhaiten vastauksen Iittalan Kuluttajapalvelusta joko sähköpostitse iittala.info@iittala.com tai puhelimitse 0204 39 5110 arkisin klo 12 - 15 http://www.iittala.fi/web/iittalacom.nsf/pages/ota_yhteytta_fi?OpenDocu… .

0 ääntä

Kommentit

Sarpanevalta on olemassa juurikin tuo neljän litran valurautainen, emaloitu pata. Stockmann mm. myy sitä edelleen 269€ hintaan. Mikä tällainen sivusto oikein on, kun kysymyksiin vastataan ihan mitä sattuu!?