Ostin netistä upean maton, joka on tehty polypropeenista. Materiaali on kovaa ja tuntuu inhottavalta jalkojen alla. Pidän mattoa siis sisätiloissa. Saisiko…

Kysytty

Hei,
ostin netistä upean maton, joka on tehty polypropeenista. Materiaali on kovaa ja tuntuu inhottavalta jalkojen alla. Pidän mattoa siis sisätiloissa. Saisiko mattoa jotenkin pehmennettyä niin että se tuntuisi mukavammalta jalkojen alla. Mietin että myydäänkö esim. netissä jossain jotain läpinäkyviä pehmeitä kalvoja tai vastaavia jotka voisi laittaa maton päälle pehmentämään sitä. Kaikki polypropeenimaton pehemennysvinkit otetaan vastaan!
kiitos tuhannesti!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti käytettävissä olevista lähteistä ei ole löytynyt tietoa asiasta. Tutkimme useampaa mattokirjaa kokoelmassamme, mutta ikävä kyllä polypropeenimatoista ei niissä kerrottu. Myöskään lehtitietokannasta ei löytynyt artikkeleita aiheesta. Kehottaisimme kääntymään sellaisen mattoliikkeen puoleen, joka tällaisia mattoja myy.