Ostin kirpputorilta 2 Lauren Brooken Hevoshoitolan sisarukset kirjaa ( Joulun muisto ja sydämen asia). Mikähän on näiden kirjojen ikäsuosituksia kun aion…

Kysytty

Ostin kirpputorilta 2 Lauren Brooken Hevoshoitolan sisarukset kirjaa ( Joulun muisto ja sydämen asia). Mikähän on näiden kirjojen ikäsuosituksia kun aion antaa ne lahjaksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hevoshoitolan sisarukset on ilmestynyt aikanaan Pollux-hevoskerhokirjana ja ollut suunnattu n. 11-13-vuotiaille. Kirjasta voisivat olla kiinnostuneita myös tätä hiukan nuoremmat ja vanhemmat lukijat. Paras kohderyhmä löytynee 9-14-vuotiaista.