Ostin eilen kirpputorilta kirjan, jossa on kirjaston tarrat. Myyjä kertoi kadottaneensa kirjan, korvanneensa sen uudella kirjastolle ja sitten löytäneen…

Kysytty

Hei,

ostin eilen kirpputorilta kirjan, jossa on kirjaston tarrat. Myyjä kertoi kadottaneensa kirjan, korvanneensa sen uudella kirjastolle ja sitten löytäneen kadonneen yksilön. Haluaisin siis varmistaa, että kirja varmasti on poistettu kirjastolta.

Kirjan nimi Hetki leikille Lasten ohjaajan virikekirja
Kirjoittaja Kirsti Koivula
Viivakoodi Helsingin kaupunginkirjasto 3 0091 02144 4891
ISBN 951-98559-9-8

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tarkistin tiedot järjestelmästämme eikä kirjaa tuolla viivakoodilla enää löydy. Voit siis huoletta nauttia ostoksestasi.