Ostin äskettäin vinyylilevyn, jonka haluaisin digitoida lahjaksi ystävilleni (2kpl). Onko Sellossa tällainen palvelu? Onko palvelu myös Omenan kirjastossa,…

Kysytty

Ostin äskettäin vinyylilevyn, jonka haluaisin digitoida lahjaksi ystävilleni (2kpl). Onko Sellossa tällainen palvelu? Onko palvelu myös Omenan kirjastossa, joka on oma kirjastoni.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Espoossa äänilevyjen digitointipalvelut löytyvät Sellon, Entressen ja Tapiolan kirjastoista. Kirjasto Omenassa digitointimahdollisuutta ei ainakaan vielä ole.

Sellon digitoinnista saat lisätietoja puhelinnumerosta 09 816 57607.