Osaisitteko suositella jotain kevyttä kesälukemista jo hieman varttuneemmalle naishenkilölle . En haluaisi mitään vaiketajuista, raskassoutuista tai raakaa (ei…

Kysytty

Hei,
osaisitteko suositella jotain kevyttä kesälukemista jo hieman varttuneemmalle naishenkilölle . En haluaisi mitään vaiketajuista, raskassoutuista tai raakaa (ei dekkareita siis) . Ihmissuhdejuttuja saisi olla ja huumoriakin. Steelet, Robertsit, Mustoset, Lehtiset, Sparksit luettu. Viimeksi mainitusta olen tykännyt erityisen paljon.
Osaatteko ehdottaa jotain samantyylistä?
Kiitos.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,

tässä on muutamia ehdotuksia keveistä ja viihdyttävistä, kesäisiin päiviin sopivista romaaneista. Yhdysvaltalaisen Anne Tylerin (Anne Tyler) kirjat käsittelevät perhesuhteita ja kerronnan tyyli on kevyt vaikka aiheet käsittelevätkin välillä myös vaikeita aihepiirejä. Toiseksi suosittelen Yhdysvaltalaisen toisen polven kiinalaisen Amy Tanin (Amy Tan) romaaneja, joissa käsitellään kulttuuri- ja sukupolvierojen kanssa kamppailevia naisia.

0 ääntä

Kommentit

Muita samantyyllisiä kirjailijoita ovat mm. Adler Elizabeth, Ahern Cecilia, Binchy Maeve, Chamberlain Diane, Kelly Cathy, Keyes Marian, Kivelä Anneli, Lennox Judith, Mckinley Tamara, Marttila johanna, Orkoma Marja ja Rissanen Pirjo.
muutamia mainitakseni