Osaisitteko auttaa. Etsin kirjasarjaa jota luin lapsena n. 30v sitten. Kirjoissa seikkaili poika jolla oli koira. Koira oli muistaakseni Collie rodultaan ja…

Kysytty

Osaisitteko auttaa. Etsin kirjasarjaa jota luin lapsena n. 30v sitten. Kirjoissa seikkaili poika jolla oli koira. Koira oli muistaakseni Collie rodultaan ja Kamu nimeltään.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voisiko se olla joku näistä:

Honkanen, Kari: Kamu - Kuokkalanssalon poika (1988) Tämän kirjan kannessa on poika ja koira, koira näyttää Collie rodulta.

Kurvinen, Jorma: Kamu: erään koiran tarina (1987)

0 ääntä

Kommentit

Kuka on Jorma Kivinen?

Jorma Kurvinen-nimellä on kirjoitettu kirja (ei sarja) Kamu - erään koiran tarina ja julkaisuvuodeksi mainitaan 1987. Kamu ei kuitenkaan ole collie vaan kultainennoutaja. Kirjassa taitaa olla myös pari poikaa hahmoina.

Kurvinen on julkaissut myös kirjan Saaristokoira Rolf, joka on collie. Sekään ei ole sarja.

Nimi korjattu.
Toimitus