Osaatteko vastata että milloin Twilight- sarjan toinen osa: uusikuu tulee kauppoihin dvd:nä?

Kysytty

Osaatteko vastata että milloin Twilight- sarjan toinen osa: uusikuu tulee kauppoihin dvd:nä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Uusikuu-DVD tullee keväällä 2010. Optimistisimmat arviot tarjoavat julkaisuajankohdaksi maaliskuuta (http://houkutus-twilight.blogspot.com/2009/11/tietoja-uusikuu-dvdsta.ht…). Jotkut verkkokaupat ilmoittavat DVD:n julkaisupäiväksi 31.5.2010, mutta siitä päätellen, että läheskään kaikilla kauppiailla tätä tietoa ei ole, kyseessä saattaa olla pelkkä arvio.