Osaatteko sanoa, onko minkälaisia kirjoja, jotka sijoittuvat tai käsittelevät Suomen kotirintamaa toisen maailmansodan, mieluusti jatkosodan, aikana?…

Kysytty

Hei! Osaatteko sanoa, onko minkälaisia kirjoja, jotka sijoittuvat tai käsittelevät Suomen kotirintamaa toisen maailmansodan, mieluusti jatkosodan, aikana? Etsiskelisin niin fiktiivisiä kuin tietokirjojakin. Kiitos paljon!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,

jatkosodan kotirintamaelämästä on kirjoitettu lukuisia kirjoja, niin romaaneja kuin tietokirjojakin, sekä elämäkerrallisia muistelmateoksia.

Finna.fi -palvelussa saa tarkennetulla haulla (asiasanat kotirintama JA jatkosota, aineistolajina kirja ja kielenä suomi) yli 900 osumaa. Jokaisen osuman kohdalla voi katsoa mistä kirjastosta se on saatavana sekä lukea pienen esittelyn teoksesta.

Myös Loisto-kirjastojen hakukoneessa saa asiasanalla "kotirintama" yli 150 osumaa.

Ystävällisin terveisin,