Osaako kukaan veikata miksi naapurin kuva ei näy meillä, mutta hänen toisilla tuttavilla eri paikkakunnalla kyllä. Meilläkin näkyy muitten skypeliöitten…

Kysytty

Osaako kukaan veikata miksi naapurin kuva ei näy meillä, mutta hänen toisilla tuttavilla eri paikkakunnalla kyllä. Meilläkin näkyy muitten skypeliöitten videokuvat koti- ja ulkomailta sekä toiselta naapurilta. Onkohan ero XP ja Vista?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Skypen sivuilla on sekä englanniksi että suomeksi erilaisia ohjeita. Siellä on myös kohta käyttöjärjestelmistä. Ohjeita löytyy esim. skypeä avattaessa kohdasta ohjeita. Tämäntyyppinen kysymykseen löytyy vastaus parhaiten joko Skypen omilta sivuilta, erilaisista keskustelulistoista tai toisilta käyttäjiltä.
Googlettamalla: skype ja keskustelu saa monenlaisia vinkkejä