Oriveden kirjastossa on tällä hetkellä lainassa "Suuri suomalainen tee itse -käsikirja [5]". Voiko siitä tehdä varausta niin, että se toimitetaan Kangasalan…

Kysytty

Oriveden kirjastossa on tällä hetkellä lainassa "Suuri suomalainen tee itse -käsikirja [5]". Voiko siitä tehdä varausta niin, että se toimitetaan Kangasalan pääkirjastoon?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä onnistuu. Varauksen voi tehdä esim. Kangasalan kirjaston tietopalvelussa, johon voi myös soittaa. Puhelinnumero on (03)3777 444. Tarvitsemme varauksen tekoon kirjastokortin numeron. Varausmaksu on 2 e.