Organisoin ja pidän työryhmälleni koulutuksen ja siitä pitää laatia raportti. Mistä löytäisin ohjeistusta raportin laatimiseen?

Kysytty

hei
Organisoin ja pidän työryhmälleni koulutuksen ja siitä pitää laatia raportti. Mistä löytäisin ohjeistusta raportin laatimiseen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Raporttien laadinnasta löytyy tietoa esimerkiksi kirjasta Kniivilä, Sonja: Tiede ja teksti: tehoa ja taitoa tutkielman kirjoittamiseen.
WS 2007. Tällä hetkellä kirja löytyy Pellervon kirjaston hyllystä.
Sen saatavuuden Pirkanmaalla voi tarkistaa Piki-verkkokirjastosta
http://piki.verkkokirjasto.fi/web/arena/haku;jsessionid=B53A6022582E7D8…