Opiskelen SLK:ssa oppisopimuksella merkonomiksi ja toimistotek. sain tehtäväksi esitelmän aiheen SAAPUVAN JA LÄHTEVÄN POSTIN KÄSITTELY SEKÄ SISÄINEN POSTI,…

18.3.2000

LÄHTEVÄN POSTIN KÄSITTELY SEKÄ SISÄINEN
POSTI, missä lehdissä esim: on tietoa
tällaisesta aiheesta

21.3.2000
21.3.2000

Helsingin kaupunginkirjastossa toimistotekniikkaa käsittelevät kirjat ovat luokassa 674.4. Voit selata aiheesta olevaa aineistoa antamalla Plussa-tietokantaan (kirjaston kotisivulta http://www.lib.hel.fi linkki) hakusanaksi toimistotekniikka tai suoraan luokan 674.4. Kirjastojen asiakastyöasemilla on käytössä lehtiartikkelitietokanta Aleksi josta voit hakea esim. hakusanalla toimistotekniikka lehtiartikkeleita. Uudistuva konttori- niminen lehti, joka käsittelee mm. toimistotekniikkaa ja toimistotyötä tulee pääkirjastoon Pasilaan ja Rikhardinkadulle.