Opiskelen Lahden ammattikorkeakoulussa ja teen opinnäytetyötä. Olisiko tuollaista artikkelia mahdollista saada käsiin. Löysin tuon lähteen googlaamalla ja…

Kysytty

Opiskelen Lahden ammattikorkeakoulussa ja teen opinnäytetyötä. Olisiko tuollaista artikkelia mahdollista saada käsiin.
Löysin tuon lähteen googlaamalla ja wikipediasta löytyi tuollainen lähdetieto.
Tiede-lehti 8/2005: "Peilisolut auttavat ymmärtämään muita"

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tiede-lehden vanhoja numeroita säilytetään Tikkurilan kirjastossa 10 vuotta, joten numero 8/2005 on sieltä saatavilla. Sen voi varata normaalisti http://www.helmet.fi -stä.