Oon kauan ettiny sellasta kirjaa mikä mulla oli pienenä mut en muista sen nimeä ja millää hakusanoilla en löydä😭 Siinä oli sisko ja veli ja ne alko piirtämään…

Kysytty

Hei! Oon kauan ettiny sellasta kirjaa mikä mulla oli pienenä mut en muista sen nimeä ja millää hakusanoilla en löydä😭 Siinä oli sisko ja veli ja ne alko piirtämään eläimiä ja kodinkoneita sekasin ja sit ne piirrustukset heräs eloon. Mun mielest siin oli esim. Imuri koira ja pesukonekarhu ja joku kirahvi puussa🤔

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja on P.C. Jersildin kirjoittama ja Mati Leppin kuvittama Punainen koira. Kirjassa on  kaikki mainitut elementit. Se löytyy Vaski-verkkokirjastosta.