Onnistuisittekohan löytämään kirjaston kirjoista nuotit ja sanat tai levyt seuraaviin tangoihin - minä en ole onnistunut: - Myrskyöinä (Mira Sunnari), Sirpale…

Kysytty

Hei! Onnistuisittekohan löytämään kirjaston kirjoista nuotit ja sanat tai levyt seuraaviin tangoihin - minä en ole onnistunut: - Myrskyöinä (Mira Sunnari), Sirpale onnea (Anneli Sari)?
Kiitos etukäteen vastauksestanne!

Vastaus

Vastattu

Kappaleeseen Myrskyöinä löytyy nuotit ja sanat kokoelmasta Uusi kultainen tangokirja. Mira Sunnarin esittämänä sävelmä löytyy cd-levyltä Onnemme kyyneleet : Tangomarkkinat 25 v. juhlalevy.

Kappaleeseen Sirpale onnea löytyy nuotit ja sanat kahdesta kokoelmasta: Suuri toivelaulukirja 22 ja Kärki: Liljankukka: unohtumattomat laulut 1. Anneli Sarin laulamana sävelmä löytyy Sarin levyiltä 30 suosikkia sekä 20 suosikkia: Valkoakaasiat.

Kaikki nämä löytyvät Lastu-kirjastojen kokoelmista ja ovat varattavissa noudettavaksi mistä tahansa Lahden seudun yleisestä kirjastosta.