Onkp Wallace Stevensin runoa "Notes Toward a Supreme Fiction" suomennettu?

Kysytty

Onkp Wallace Stevensin runoa "Notes Toward a Supreme Fiction" suomennettu?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti Wallace Stevensin runon 'Notes toward a supreme fiction' suomennosta ei löytynyt. Se ei sisälly Jukka Kemppisen suomentamaan kokoelmaan 'Tämän ilmaston runot'. Runoa ei mainita myöskään Lahden kaupunginkirjaston kokoamassa käännösrunojen tietokannassa, jossa on tiedot useista muista Stevensin eri antologioissa tai Parnassossa julkaistuista runoista.
(http://runotietokanta.kaupunginkirjasto.lahti.fi/fi-FI/AdvancedSearch.a…)