Onkohan Kotkan pääkirjastossa Joyce Meyer: Minä ja minun suuri suuni -kirjaa?

Kysytty

Onkohan Kotkan pääkirjastossa Joyce Meyer: Minä ja minun suuri suuni -kirjaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjaa ei ole vielä Kotkan kaupunginkirjaston kokoelmissa, mutta sitä on tilattu yksi kappale pääkirjastoon. Kirjasta on mahdollista tehdä varaus itselleen. Kirjojen saatavuuden voi tarkistaa ja varauksen tehdä verkkokirjaston www.kyyti.fi oikeassa reunassa olevasta linkistä Hae ja varaa aineistoa.