Onkohan Kirjaston arkistossa oululais-koulujen (Tuiran yhteis-koulun) vuosikertomuksia, joista kävisi ilmi mm. oppilaiden syntymäajat? Etsiskelen tällaista…

Kysytty

Onkohan Kirjaston arkistossa oululais-koulujen (Tuiran yhteis-koulun) vuosikertomuksia, joista kävisi ilmi mm. oppilaiden syntymäajat? Etsiskelen tällaista tietoa vuodelta 1968, vuoden VIII D -luokan oppilastietojen tarkistusta varten, jotta saisimme koolle mahdollisen 50v.-luokkakokouksen? Miten menettelen - ja jollei kirjastosssa ole em. vihkosta, mistä voisi tiedustaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Oulun kaupunginkirjaston kokoelmissa ei ole koulujen vuosikertomuksia. Niitä voi tiedustella kaupunginarkistosta:
Käyntiosoite: Kansankatu 55 A, Oulu
Puhelin: 050 5627064
Sähköposti: arkisto(at)ouka.fi
Aukioloajat: ma-pe klo 10-15.30. Puhelinpalvelu on käytettävissä arkisin virka-aikana klo 8-16.