Onkohan Jyväskylän kirjastossa (tai muuten tietoa) Valssin Onnen Hetkiä nuotista, laulajana ainakin juha Hilden.

Kysytty

Hei! Onkohan Jyväskylän kirjastossa tai muuten tietoa Valssin Onnen Hetkiä nuotista, laulajana ainakin juha Hilden.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti tätä Pedro de Pajaran sävellystä Turkka Malin tekstiin ei ole ainakaan toistaiseksi julkaistu nuottina.

Heikki Poroila