Onkohan jossain kirjastossa mahdollisesti joko dvd:nä tai vhs:nä sellaista teosta kuin "Gränsfall" kyseessä on tv-sarja, joka perustuu Leena Lehtolaisen "Veren…

Kysytty

Hei!
Onkohan jossain kirjastossa mahdollisesti joko dvd:nä tai vhs:nä sellaista teosta kuin "Gränsfall" kyseessä on tv-sarja, joka perustuu Leena Lehtolaisen "Veren vimma" kirjaan. Birthe Wingren näyttelee siinä Maria Kalliota ja Kari-Pekka Toivonen Antti Sarkelaa. En tiedä onko kyseistä tv-sarjaa koskaan edes tehty dvd:lle tai vhs:lle. Se on näytetty telkkarissa ainakin 27.11.07 ja se on kolmiosainen ruotsalainen tv-sarja.

=)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tv-sarjaa Gränsfall ei löydy Suomen kirjastoista dvd:nä eikä vhs:nä. IMDb:ssä http://www.imdb.com/title/tt1146195/ ei mainita, että dvd tai vhs olisi olemassa. Yle Areenassa sarja on ollut katsottavana, mutta sillä ei enää ole katseluoikeuksia. Yle Fem kanavalle voi laittaa toiveen, että näyttäisivät sarjan uusintana http://yle.fi/aihe/yleisradio/palautetta-ja-toiveita-ylelle .