Onkohan ilmestynyt suomeksi Diana Cooperin kirja A Time for Transformation, kustantaja Piatkus?

Kysytty

Onkohan ilmestynyt suomeksi Diana Cooperin kirja A Time for Transformation, kustantaja Piatkus?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!
En löytänyt ko.kirjaa kirjastojen Monihaulla enkä mistään yhteisluettelosta Suomen kielellä enkä myöskään kirjakauppojen tietokannoista, joten on aika todennäköistä, että sitä ei ole suomennettu. Cooperin kirjoja on tähän saakka kustantanut suomeksi kirkkonummelainen Taivaankaari Oy, jonka listoilta en ko. kirjaa myöskään löytänyt. Taivaankaaresta löytyy tietoja websaitilta: www.taivaankaari.fi. Kannattaa ehkä vielä tiedustella suoraan kustantajalta asiaa.

yt.

Leena Salminen
Vaasan kaupunginkirjasto-maakuntakirjastob