Onko yhdessäkään Suomen kirjastossa Graham Wallasin kirjaa The Art of thought?

Kysytty

Onko yhdessäkään Suomen kirjastossa Graham Wallasin kirjaa The Art
of thought?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Graham Wallasin kirja The Art of thought löytyi Bibsys-tietokannasta (Norjan yliopistokirjastojen tietokannat) ja sen mukaan ko. kirja on Trondheimin yliopiston kirjastossa. Julkaisijatiedot: London : Watts & Co, 1945.
Voit tehdä kaukopalvelutilauksen Tampereen kaupunginkirjaston kautta, eikä kaukolainaus Norjasta maksa mitään.