Otsikko
Onko viime vuosina julkaistu Erkki Tantun tapaan kuvitettuja kansanviisauksia tai sananparsia, tai onko Tantun kirjoista otettu uusia painoksia, joita olisi…

Kysytty

Onko viime vuosina julkaistu Erkki Tantun tapaan kuvitettuja kansanviisauksia tai sananparsia, tai onko Tantun kirjoista otettu uusia painoksia, joita olisi nyt kaupoista saatavilla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ei ole valitettavsti viime vuosina ilmestynyt sananparsikirjoja tai vastaavaa missä olisi puupiirroskuvitusta.