Otsikko
Onko Videosaran dvd-elokuvia lainattavana Kontiolahden kirjastossa, esim. Unelmien huurremetsot? Entä muita suomalaisia erä- ja metsästyselokuvia?

Kysytty

Onko Videosaran dvd-elokuvia lainattavana Kontiolahden kirjastossa, esim. Unelmien huurremetsot? Entä muita suomalaisia erä- ja metsästyselokuvia?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Videosara-kustantamon elokuvaa ei löydy Kontiolahden kirjastosta, mutta muualla Joensuun seutukirjastossa on dvd-elokuvana Unelmien huurremetsot sekä seuraavat:
Tervastulilta teerihaukuille
Tähtäimessä majava
Kruunupäiden jäljillä
Kaikien aikojen kyyhkyaamu
Lumisten kairojen metsohaukut
Hanhiaapojen kutsu
Pystykorvan lintusyksy
Ajokoiralla alkusyksystä ensilumille
Linnustajan eräsyksy
Eränkäyntiä karhusaloilla
Hanhia mereltä
Näädänpyytäjät

Videosaran kotisivulla on luettelo heidän elokuvistaan, ks.http://www.videosara.fi/page5.html .

Muita metsästys- ja eräaiheisia dvd-elokuvia Joensuun seutukirjastossa on mm.
METSÄKAURIS / ohjaus ja toteutus: Arttu Kotisara, Videosara ; käsikirjoitus : Tuomo Piispa
[Helsinki] : Metsästäjäin Keskusliitto, 2006

METSÄSTYSSEIKKAILU Osa 3 / Fernström, Erik (kuv.)
[Helsinki] : Pan Vision, 2005

VIIMEINEN ansastaja / Vanier, Nicolas (ohj.)
CCV as Norge [jakaja], [2007]

METSÄSTYS seisovalla lintukoiralla / producent: Thomas Ekberg ; programledare: Thomas Ekberg, Rickard Södergren
[Helsinki] : Home Entertainment Distribution [jakaja], [2004]