Onko Vesa Enne kuollut ja jos on niin koska ja miksi?

Kysytty

Onko Vesa Enne kuollut ja jos on niin koska ja miksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vesa Enne on kuollut 24.5.1997. Siihen, miksi hän kuoli, ei kai kukaan ihminen voi vastata. Myös kuolinsyytiedot ovat salaisia.

106 ääntä
Asiasanat

Kommentit

miksi salataan vesan kuolinsyy?

ittekki miettinyt miksihän ei se lue?

Vesan ystävänä voinen kertoa, että Näsin Krouvin tiskillä Vesku tyhjensi kirkkaan sinisen pukunsa taskut tiskille, jättäen mulle arviolta 300 markkaa kolikkoina sanoen, että kai tolla muutaman olusen saa.
Viikkoja aiemmin otimme Gammelbackan Lähipesässä muutamia viskipaukkuja ja olusia ja innostuimme laulelemaan pöydässä. Oli muutakin porukkaa ja yrittelivät toppuutella, mutta ei me uskottu. Laulettiin Nicky Chinnin ja Mike Chapmanin vuodelta 1973 Sweet yhtyeelle tekemä kappale "Wig-Wam Bam", minkä Karma (Vesa Enne solistina) levytti vuotta myöhemmin. Vesa suomeksi (san. Vexi Salmi), minä englanniksi ;) ! Erkkilä ei tainnut nauttia esityksestä, joten kohteliaasti koputteli olkapäähän sanoen, että eiköhän esiintymislava ole toisaalla ja nyt suljettuna, valitettavimmatummin. :D
Vesan muistoa kunnioittaen: Make