Onko vaskikirjastoihin tulossa Olli Heikkosen Rajalliset maat? Jos on tulossa, voiko jo jotenkin jättää varauksen. Hesarissa vaikuttava kritiikki tänään!

Kysytty

Onko vaskikirjastoihin tulossa Olli Heikkosen Rajalliset maat? Jos on tulossa, voiko jo jotenkin jättää varauksen. Hesarissa vaikuttava kritiikki tänään!

Vastaus

Vastattu

Rajalliset maat on jo lainattavissa kirjastoista ja varattavissa Vaski-verkkokirjastossa. Varaamiseen tarvitset sekä nelinumeroisen pinkoodin että kirjastokortin viivakoodin alta löytyvän käyttäjätunnuksen. Kirjauduttuasi sisään verkkokirjastoon pystyt varaamaan kirjan ja valitsemaan, mihin kirjastoon haluat, että varauksesi toimitetaan. Rajalliset maat -teoksen saatavuuden näet täältä:
https://vaski.finna.fi/Record/vaski.4065217