Onko vanhoja ja uusiakin ? Kangasala-filmejä lainattavissa?

Kysytty

Onko vanhoja ja uusiakin ? Kangasala-filmejä lainattavissa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kangasala muistelee -dvd (kesto 8 min) on dokumentti kotiseutujuhlakulkueesta 1953. Levy on nyt lainassa, mutta sen voi varata.
Kangasalan kunnan arkistofilmit ( 4 dvd:tä) löytyy nyt hyllystä. levyt sisältävät lyhyfilmejä vuosilta 1953-1981.

Koulu mäen laella: 90 vuotta yhteiskoulun historiaa ( kesto 38 min). on lainattavissa pääkirjastosta.