Onko vammalan kirjastossa mitään Teemu Selänteestä kirjoitettua kirjaa tai missä hänestä kerrotaan?????

Kysytty

Onko vammalan kirjastossa mitään Teemu Selänteestä kirjoitettua kirjaa tai missä hänestä kerrotaan?????

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vammalan kirjastosta löytyy muutama Teemu Selänteestä kertova kirja:

Selänne, Ilmari : Teemu. WSOY, 1993
Siukonen, Markku : The golden boy : Teemu! Gummerus, 1993

Lisää löytyy Tampereen alueen muista kirjastoista, katso PIKI-verkkokirjastosta:
http://kirjasto.tampere.fi/Piki?formid=find2