Onko valto saran tuotannossa runoa, joka on nimeltään Kysymyksiä tai sen tapainen?

Kysytty

Onko valto saran tuotannossa runoa, joka on nimeltään Kysymyksiä tai sen tapainen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!
Meillä on kolme Valto Saran runokokoelmaa: Laulu Kannakselle, Lähellä maata: lausuntarunoja ja Kipin kapin, joka on lasterunokirja.
Näissä missään ei ollut otsakkeena Kysymyksiä. Selailin runot läpi. Ainot, missä oli kysymysmerkkejä lauseissa olivat Rauha ja lastenkokoelmassa ilman otsaketta, runon alku Tarttui siinä tassuun veikon.