Onko "Uutisvuodossa" oikeat ihmiset paikanpäällä taputtamsssa, kun heitä ei koskaan siellä näe. Vai tuleeko se siihen editoidessa lisämausteena?

Kysytty

Onko "Uutisvuodossa" oikeat ihmiset paikanpäällä taputtamsssa, kun heitä ei koskaan siellä näe. Vai tuleeko se siihen editoidessa lisämausteena?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Uutisvuoto-ohjelmassa on paikan päällä elävä yleisö. Näin kerrotaan esim. ohjelman kotisivujen kysymys ja vastaus -palstalla osoitteessa http://ohjelmat.yle.fi/uutisvuoto/kysymyksia_vastauksia.